Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Wednesday, October 22, 2008

Kepenatan

Hurm... Lama rasanya aku tak post baru. 13-14/10 aku ada pertandingan hoki antara DPP bagi DPP2 bawah COB kat u aku. 2 tahun gantung stick buat aku betul-betul penat untuk memulakan semula aktiviti bersukan. Penat gila rasa balik dari main hoki. Kesannya, aku mendapat sakit badan yang melampaui batas yang aku boleh untuk tanggung.

18-20/10 aku menjadi penyambut tetamu di Majlis Konvokesyen ke-21 Sidang Kedua di UUM. 1pengalaman yang amat menyeronokan dan memenatkan. Hehe... Penat melayan karenah para ibu bapa graduan yang macam-macam ragamnya. Hehehe... Seronok bila tgk senior sendiri ambik degree kat atas dari Pro-Conselor. Menunggu masa untuk aku juga naik ke atas pentas.

Walaupun minggu2 sebelum nie amat memenatkan, aku harus tabah laluinya. Minggu peperiksaan tingga lagi seminggu. Pening sebab aku masih lagi tak sentuh buku untuk diulangkaji. Aduh.. Tue la.. Enjoy sakan lagi dengan dunia. Hehehe

No comments: