Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Wednesday, December 24, 2008

221208 : Ronggeng2 Di Red Box Low Yat Plaza

Sekitar ronggeng2 di Low Yat Plaza

Sebenarnya, gmbr2 nie ak post dlu. Bru ak wat cerita. Hehehe.. Well.. mse hri isnin ri tue, ak kuar lg sekali dgn bestie ak, oshin. Jgn tnye bosan ke x k. Die kempunan nk karaoke lg. So ak teman. Kebetulan ak mmg nk ke Low Yat Plaza tuk beli hardisk bru external case die. Kitorg amik lunch set kat Red Box Low Yat Plaza, murah gle. Sbb nye, sekali air n lunch, serta kan sekali dgn gne blik tuk 3jam, kami hnye dikenakan rm12.50 seorang. Xmurah ke?? Murah tau dak. Hehe.. So, kitorg menyanyi n menyanyi n menyanyi smpi la msing2 dah puas. Then kitorg ke Cycom tuk beli hardisk ak. Ak minx Seagate 160GB, mamat tue kte ad tp kne transfer dr Times Square. So ak ckp xpe la, sbb kitorg mmg nk ke Lot 10, menukarkan bju si Hyuuga tue. Huhu.. Lepas tkr bju tue, ble g balik kdi nk amik hardisk ak, die kte Seagate dh hbs. Tgl WD je. Aduh.. Ak xske sgt amik WD sbb panas. Tp sebab nk tkr, ak amik je la. WD 160GB, external hardisk case 2'5 n Kingston Data Traveler sme sekali rm200. Aduh.. Byknye ak spend. Xpe la, sje je nk upgrade lappy sbb hri tue ak dh upgrade RAM lappy ke 2GB. Best seyh.. Hehehe.. Lepas tue ingat nak p pekena makan char kuey toew kat BTR, tp ttp la plak. So, kitorg ke padang di Taman Tenaga tuk makan. Mlm tue ak amat2 keletihan, tp sempat berjaga tuk tgk Shonen Onmyouji di Animax. Hari yang menyeronokkan.

Nie la hardisk bru ak..

Time makan di padang Taman Tenaga

No comments: