Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Friday, December 05, 2008

Enjoy Di One Utama

Huhuh.. Dh kne marah ngan abg hyuuga sbb xupdate blog.. Hehehe... Bkn xnk, tp byk rintangan lar.. Hehehe...

Semlm layan cter Bolt kat One Utama. Nie la 1st time ak xmpi c2. Bkn nk kter ap, tp jns xbpe ske sgt nk kuar tmpt jauh2 sbb still xde transport. Huhu.. Cian kan?? So, berbalik kpd filem td. Bolt mmg best. Kat OU ad 2tayangan, 1tuk 2D n 1tuk 3D. Ak ngn mmbr plih nk tgk yg 3D nye. Mmg best la. Bolt membawa kter kpd 1pengajaran ttg persahabatan dua makhluk ciptaan Yang Esa. Betapa eratnye persahabatan diorang sehingga Bolt, seekor anjing sanggup menyelamatkan tuannya, Penny yang terperangkap dalam kebakaran studio. Bkn sahaja ttg persahabatan Bolt dan Penny, ttp juga persahabatan Bolt dgn Rhino, seekor hamster dan Mindy, seekor kucing. Selain itu, Bolt membawa kter 1kesedaran supaya haiwan peliharaan bukanlah 1watak yg blh kter cipta dgn pelbagai kuasa superhero dan dikurung dalam studio supaya dia rasakan tiada satu pun dari lakonan dia adalah lakonan. Bolt yg tgl dalam studio, dari kecik dijadikan sebagai 1watak dalam sirinya sendiri, Bolt mempercayai bahawa dirinya mempunyai pelbagai kuasa untuk menolong tuannya, Penny. Bolt yang terlepas dari studionya dan melihat dunia sebenar masih merasakan bahawa dia mempunyai kuasa superdog. Bila kebenaran terbongkar, Bolt merasakan bahawa keindahan dunia sbnrnya, sebagai seekor anjing adalah menyeronokkan. Yg pasti, filem ini memang menyeronokkan dan memberi 1kepuasan terhadap Rm16 yg harus dibyr utk tiket. Huhu.. Mahal sbb amik 3D.

Lepas lyn Bolt, kitorg g makan kat Carl's Jr, sebuah restoran fast food ala2 Burger King. Tp kat Carl's Jr, burger yg dihidangkan mmg sdp rasanya berbaloi dgn harga burger itu sahaja, Rm18++. Huhu.. Ak amik combo, disertakan sekali dgn fries dan carbonated drink. Huhu.. Semua sekali Rm24++. Huhu.. Agak mahal kn?? Tp burger Carl's Jr mmg besar. Ak dpt tahu, Carl's Jr xbyk cawangan di KL. OU ad 1, Sunway ad 1. Tmpt2 lain xtau. Hehehe..

Lepas mkn, kitorg balik. Kebetulan, time kitorg balik, time org balik kje. So, nk menghala ke Cheras, kne tempuh Jln Duta. Keluar dr Bdr Utama, jam dh menanti kitorg. Utk mengelakkan jam, mmbr ak amik jalan Bangsar. Nk kte jam, xjam sgt. Tp ikut jln Bangsar, kne tempuh traffic light yg agak byk. Hehehe... Kuar Bangsar, msk Federal Highway nasib baik jalan xjam sgt. Akhirnya selamat gak smpi umah. 1hri yg amat memenatkan. Hehehe... Tp seronok. Gmbr xda sgt, sbb semlm agak rushing. Tp ad1 gmbr kitorg sempat snap sblm mkn. Hehe..


Inilah BOLT, cter yg kitorg layan semlm.

Nie la restoran fast food tmpt kitorg makan semlm, Carl's Jr..

Ak n my bestie, Oshin. Persahabatan kitorg dh cecah angka 13thun. Huhu.. Lme kan. Gmbr nie disnap sblm kitorg dpt burger. Air tue, medium size di Carl's Jr. Size large di Mc'D.

No comments: