Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Tuesday, December 09, 2008

Menjejakkan Kaki ke Pasar Seni

Hurm.. Ap nk post tuk hri nie ek?? Huhu.. Xde idea la.

Mlm td, around kul 12, my frenz msg. Ajk teman g pdurye, bli tket ke skudai. Kte die, kakak sedara dia kawen. Ble dh konfem, so ak temn la die hri nie. Kul 1315 td, jmpe die kat lrt Maluri. So kitorg grak ke pdurye naik lrt. Smpi je kat Plaza Rakyat, kitorg bli tket bus kat stesen lrt Plaza Rakyat. Ad kaunter Trans kat situ. Lepas bli tket, kitorg merayau ke Central Market. Tujuan nya hnye 1, nk lunch. Lepas hbs spm, ak dh jarang g area kl sne. Sbb ak dh xde tusyen kat situ. Huhu.. Tp kdi makan yg ak selalu makan tue, still ad. So ak makan nasi goreng daging merah ngan telur mata kerbau. Huhu.. Abis makan, jln2 kat CM jap. Then grak balik. Tp kitorg singgah kat Times Square dlu. Bli Mc'D n lepak kat food court TS. Ak tgk dr jauh ari mcm nk ujan. Bila smpi kat monorail, ujan punya la lebat. So, ak wat kesimpulan nk blik terus. Nasib ak baik, smpi kat lrt Maluri (umah ak dekat je) xlebat sgt, n mmbr ak trus balik ke ampang. Hehehe.. Otw nk balik umah, singgah umah bestie ak. Amik bju yg ak tinggal kan kat dia ri tue. Huhu.. Nnt ak post gmbr bju tue ek.

Tue je la aktiviti hari ni. Xde bnde nk wat ap pn. Bosan. Hehehe... So, hingga lain kali.

No comments: