Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Friday, February 06, 2009

Life AKu Sepanjang Minggu

Chinese New Year holiday dah lama berakhir. Dah seminggu melalui kehidupan sebagai seorang pelajar universiti semula. Huhu... Penat sgt.. 2mlm berturut2 aku tidur pukul 4pg. Akhirnya tugasan Company Law yang harus dihantar minggu nie telah pun dihantar. Tidur lambat dan kelas seawal 8pg keesokan harinya benar2 mencabar kredibiliti aku sebagai seorang pelajar. Malam tadi lagi sekali aku tidur agak lewat. Menyiapkan minit mesyuarat dan kertas kerja projek yang akan dijalankan pada bulan 3 nanti. Aduh... Sibuk lagi aku minggu nie. Ketidakcukupan tidur telah membuatkan aku ponteng 2kelas pada hari Ahad dan Isnin yang lepas. Hahaha... Dan klinik sukan yang diadakan pagi nie di Kompleks Sukan UUM. Aduh.. Kena marah la jawabnya dengan Exco Sukan nanti.

Hanya kerana aku tidak cukup rehat, menjadikan mood aku agakserabut pada minggu nie. Pertama kali aku rasa serabut macam nie sejak masuk semester baru di UUM. Selasa lepas, aku jumpa dengan seseorang yang aku rindui. Seseorang yang aku sayangi. Hampir sebulan aku tak jumpa dia, rindu yang ditanggung tak dapat digambarkan. Hehehe... Ya, aku memang sayangkan abg. Tapi dia tidak akan sesekali menjadi milik aku kerana keluarganya telah punya pilihan sendiri. Macam orang dulu la pulak. Hehehe..

Minggu nie jugak aku alami tekanan perasaan yang agak menggerunkan bagi diri aku (ikut kata si Mimie la). Aku tekanan sangat2 dengan tugasan dan kertas kerja yang harus dilakukan, ditambah pula dengan si dia yang membuat perangai tika saat aku memerlukan sokongan. Geram sangat rasanya. Aku sendiri tak tahu kenapa secara tiba2 dia mendiamkan diri tanpa berita. Mesej dan call aku langsung tak berjawab. Seolah2 aku bercakap sendirian. Aku sedar dia baru saja lepas kecewa kerana percintaan yang diharapkan tidak kesampaian, tapi tidakkah dia sedar yang aku dah lama menunggu? Aduh.. Jiwa aku kalau macam nie.

Untuk melepaskan semua tekanan perasaan ini, aku telah ke Jitra untuk berkaraoke sekali lagi. Hahaha... Amat2 menyeronokkan... Tq 4 frenz...

Notakaki: ak sndri xpasti ap yg harus ak lakukan. Menunggu dan terus menunggu, atau melepaskan dia dan dunia percintaan aku sekali?? Ak syg dia, ak rndu dia, tp seolah2 dia menganggap aku sbg alat permainan.

No comments: