Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Tuesday, March 10, 2009

Minta Kebenaran Semua Untuk Away Buat Seketika

Huhu.. Semalam kuar ngan abg hyuuga n mmbr2 die. Nk tgk gmbr?? Klik sini masa teman dorang main boling.. Klik sini masa teman dorang bli brg dapur.. Ak ingatkan ad la sorang 2 dak pmpn, dan2 ak sorang je pmpn. Aduh.. Segan gle. Nak buang segan, ak buat je macam biasa. Hahaha... Ikut perangai gler ak. Hehehe.. Masuk2 kete (ak duk depan sbb ak sorang je pmpn), kena soklan nie.. 'bila nak update blog?? ad muvi bru x??'. Nie jwpn utk abg n buat semua...

Harap maaf, saya agak bz kebelakangan ini. So, sye xde mse nk update blog dan sewaktu dengannya. Tugasan yang perlu dihantar dan midsem yg bakal tiba?? Jangan dilupakan dengan projek DPP yg akan berlangsung.. Saya listkn 1 per1 ek..

1. Research on Company Law Cases - 12 @ 16 Mac 09
2. Winding Up Presentation for Company Law - 12 Mac 09
2. Real Company Financial Report Research for Financial Accounting and Reporting 1 - 22 Mac 09
3. Company's Fraud Cases presentation for Financial Accounting and Reporting 1 - 26 Mac 09
4. Study Cases for Financial Management 1 - 26 Mac 09

5. Company Law Mid semester examination - 13 Mac 09
6. Program Busana Muslimah - 27 Mac 09 (jd S/U)
7. Program Sehari Bersama DPP Sime Darby - 20 Mac 09 (jd S/U)

So, sebab tue la dah jarang ak posting dalam blog. Sorry ek.. Hehehe.. Lgpun sblm2 n nie, tiap2 mgu ak ad mid sem, n ak ad asgmnt yg perlu dihantar. Sebab tue ssh sket nk update. Lepas hbs sme, ak update la ap2 yg ptt k. Hehehe... So, nk minx kebenaran abg hyuuga tuk AWAY buat sementara waktu. Boleh kan?? Hehehe...

Notakaki dari ak: Semlm ad rancangan tuk kumpul semua newbie2 blogger uum. Abg hyuuga suh ak tlg. No hal la pasal tue. Hehehe... Boleh aja..

2 comments:

LiLoHoNeY said...

award ntuk kamOo :)

Lynne-chan said...

time kasih ye lilo.. nnt lynne wat..