Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Friday, April 10, 2009

Happy Birthday, Lynne-chan

Happy birthday to me...
Happy birthday to me...
Happy birthday to LYNNE-chan..
Happy birthday to me.....

Yes n i realize, that im becoming, not becoming, but already 2o years old. Hehehe.. Well, this is my 20th birthday. N im really proud of myself of being who am i. Hehehehe... Buat pengetahuan semua, setiap kali aku sambut hari lahir, aku akan buat wish sendiri. Tapi takda la sampai nak tiup2 lilin k. Hehehe...

Wish aku untuk tahun nie???
1. Seperti biasa, ak nak keluarga aku hidup bahagia.
2. Aku doakan kehidupan aku dimurahkan rezeki, dipanjang umur, dan dimudahkan perjalanan hidup.
3. Aku impikan kebahagiaan aku bersama si dia berterusan, biarpun aku tahu kami tiada jodoh.
4. Aku nak tengok kejayaan pada semua kawan2 aku.
5. Aku impikan segala impian aku tercapai.

Hehehe...

To mama (walaupn mama tak baca, tapi nak gak tulis): Ma, tq 4 everything u've done to me. Im sorry cuz im always make u angry, quarrel with u, n every those bad things i've done. Ma, without u, i wont b here, living in this world. I know, i realize, n i admit, im the naughtiest, im the stubbornest, n its true, we dont have in common. Im sorry, but i want u to know, without u, i wont b who i am now. N, i know, i wont b standing here, in UUM, chasing my dream if its not u who courage me to do that. I love u, mama.

To my frenz: Ak nk ucap tq sbb korang byk bersbr dgn karenah ak, ye la ak kan degil. Hahahaha... Oshin, mimie, korang adlh kawan yg paling rapat dgn ak sekarang. Biarpun korang adlh 2insan yg berbeza, korang ttp sama pada ak. Msg2 punya kelemahan dan kelebihan tersendiri, tapi ak ttp syg korang berdua. Korang adlh insan terapat yang mengetahui sejarah silam hidup ak, yang byk memberikan nasihat utk ak terus hidup. Tanpa korang, tak mampu utk ak hdup berseorangan membawa terlalu byk beban di bahu. Korang, ak syg kan korang. Biarpn kita pernah bergaduh, kita pernah bermasam muka, ak nk korang tahu, kehilangan korang dlm hdup ak membawa seribu impak. Ak sayang kan korang. Everlasting frenship adalah hadiah terbaik yang mampu ak berikan.

No comments: