Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Sunday, July 26, 2009

Cuti Mengejut

Ak blik kl???
Hehehe... Ske2. Dh confirm, UUM akan cuti utk 1mgu. Hehehe... Bermkne, ak akn cuti smpi hri sabtu. Klu ak tau, awal2 ak dah cau. Hri nie ak lgsg xg kelas. Xde mood lgsg tau. Tgk2 rpe2nye VC bg cuti semgu kpd smer. Mmg menyeronokkan.

Hehehe... Tp ak xpasti lg smada ak akn kuar utk bertemu mereka yg ak rindui atau tdk. Ak amat mengharapkan dpt bertemu mereka. Ak rindu sgt pd mereka2 itu. Huhu...

Ak dpt tau, tket utk balik kg ke kebanyakkan negeri telah pn sold out. Wow... Begitu skali penangan H1N1 kan. Ak mmg dh cuak sgt2. Tkut sgt xdpt bus nk balik. Abg ckp, abg nk anta g stesen bus pg bsk. Ak ckp tq sgt2 sbb leh tlg ak. Tpkan, last2 mama ak call, gtau mama dtg amik. Mksd???? Mksd nye, ak bll kl dgn kereta. Tp cian kat mama kan. Ye la ssh2 je nk amik ak kat kdh. Jauh tu. Xpe2, nnt adeq byr duit minyak k. Huhu...

Hurm... Ap plan ak nk wat kat kl??? Ntah la. Ak pn xtau lg nak wat pa kat kl. Masih tiada rancangan utk dilakukan di kl. Hahahaha.... Mknenye, ak dh smpi kl nnt bru ak nk pk ap yg ak nk wat. Huhuhu...

Ap nk wat sementara nk tgu mama?? Lepak lam blik, wat bodo dlu.


2 comments:

flip said...

beshnyer,,,swonok,,,

[Miss Eriqa] said...

mmg ar sronok...
tp ble naik cti...
jd xsronok lak..