Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Sunday, August 02, 2009

Tag Dari Hyuuga

1. apa perasan sekarang
serabut

2. saya nak makan
nasi la.. ngah lapa nie

3. saya x suka
xske org ke ap? soklan nie cm tergantung je

4. impian saya
nk jd C.A b4 30 + ad aset sndri [rumah semi-d n kereta sndri]

6. saya harapkan
life blh jd seperti dlu

7. jika boleh diputarkan masa
ak xnk bercinta dgn 'pa'

8. saya pada 10 thn akan datang
seorg C.A yg berjye@punya career sndri

9. hp saya adalah
musci ak

10. saya pernah bercinta sebanyak
malas nk ingat la [rsenye 3kali jth cinta]

11. saya suka pada
mereka yg ske ak

12. kawan2 saya
bestie ak

13. pernah dikhianati
sgt pernah

14. apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda
biarlah kifarah dunia yg menentukan

15. senaraikan 5 orang untuk di tag
-mimie
-lilo
-eyka
-bain
-meme


No comments: