Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Tuesday, September 01, 2009

Aku Miliknya

Biarkan aku menangis,
Jika tangisan itu adalah untukmu,
Biarkan air mata itu menitis,
Jika titisan mampu menggambarkan rindu di hati.

Biarkan aku menanti,
Biarpun aku tahu,
Penantian aku tiada hasilnya,
Biarkan aku mencintai,
Biarpun aku tahu,
Cintai aku tiada hujungnya.

Kenapa aku begitu bodoh,
Menanti dan terus mencintai,
Menangis mengalirkan air mata,
Untuk sesuatu yang telah tahu penamat cerita.

Kenapa aku begitu bodoh,
Merindui dia yang bukan milik aku,
Menyayangi dia yang jauh di mata.

Biarlah mereka berkata aku bodoh,
Kerana hati aku sudah menjadi milikmu,
Biarlah mereka berkata aku gila,
Gila aku kerana menyayangi dirimu.

Ak tau, ak slh. Menyayangi die sepenuh hti. Sdgkn ak pernah berjanji yg ak xkan syg die lbh dr sepatutnya. Ak btul2 keliru. Ak syg kn die, tiap saat ak rindukan die. Betapa ak btul2 rse bahagia. Sdgkan ini bukan kali pertama ak bercinta. Ntahlah. Ak msh lg keliru.

Rmi yg xske ak dgn abg. Sbb abg xmmpu berada di sisi ak ble ak ssh. Ye la, klu dh duk hri2 ak ngs, mmg ssh la kan. Hahaha... Skung nie, tiap kali ak teringat kat abg, msti ak ngs. Sbb ak dh xmmpu nk tanggung rndu yg semkin terbeban dlm hti ak. Ak btul2 sygkn abg. Yea, ak btul2 sygkan abg.

Ad yg bertnye, ak ad bf ke? Hurm.. Ad bf ke? Ntah la n xde. 2la jwpn ak tiap kali yg bertnye. Tp hri nie, ak umumkan. Yea ak dh ad bf. Bf ak adlh abg. Bf ak adlh org yg ak sentiasa syg. Bf ak adlh org yg sentiasa ak rndu.

Yes, abg adlh segalanya buat ak tuk skung. Ak dh mls nk pk psl lelaki yg kat luar yg ak xknl hti budi. Huhu.. Ak ttp sygkn abg. Selagi ak mmpu utk merindui dan menyayangi abg, selagi itulah die ttp akn ak sygi.

Abg,
Setiap masa kita berjauhan,
Setiap masa kita ketakutan,
Namun,
Diri ini maish kuat menyatakan,
Betapa diri ini menyayangi abg.

Abg,
Tidak banyak masa yang mampu kita luang bersama,
Tidak banyak kenangan yang mampu kita ciptakan,
Namun dalam hati hanya namamu yang terpalit,
Membakar semangat untuk aku teruskan hidup,
Memberi kekuatan bila aku hadapi kelemahan.

Abg,
Maafkan andai ada kata yang terlanjur,
Tidak terniat mengungkitkan perkara itu,
Biarpun jauh di sudut hati,
Aku mengharapkan itu yang berlaku,
Namun aku sedar,
Aku terlalu tamak,
Andai kata-kata itu masih lagi aku teruskan.

Abg,
Maafkan andai ada tersalah langkah,
Tidak terniat untuk aku menyakiti hatimu,
Biarpun ada ketika aku ragu-ragu dengan sayangmu,
Namun jauh di sudut hati,
Aku terlalu menyayangi diri abg.

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: