Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Wednesday, September 30, 2009

Gembira + Ekspo Konvo UUM

Boleh tak kalau aku nak buat korang tertanya2 siapakah yang membuatkan aku gembira hari ni???

Sebabnya, aku sangat gembira hari ini. Actually dari semalam dah aku happy.
Hehehe... Sebab apa, biarlah jadi rahsia dulu yea. Next entry aku bagitahu kenapa aku happy sangat2. Hehehe...

Hari nie ekspo konvo uum akan bermula. Actually besok, tapi malam nie dah ada orang jual2 makanan. Pe lagi, g sana melantak la. Hehehe...

Pergi dengan siapa?? Of cuz bukan dengan abg. Hehehe... Siapa yang bakal menemankan aku ke ekspo malam ini, itulah yang membuatkan aku gembira sangat2. Okay, terus terang aku katakan, aku rindu nak tengok wajah dia.

Kalau aku rindukan abg, dah lepas dah sebab semalam dah jumpa. Tapi, rindu pada dia, baru hari ni dapat jumpa. Itupun secara kebetulan. Huhu..

Nanti aku bagitahu korang yea aku rindukan siapa dan siapakah yang menemankan aku ke ekspo malam ini. Itu pun, kalau jadi.

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: