Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Thursday, September 10, 2009

Hujan

Baru je balik dr claz. Slmt smpi di blik dan hujan pun turun mencurah2 membasahi bumi. Adey.. Nk berbunga2 plak pdhal nk gtau hjn trun je pn. Hahaha... Kre nsb ak baik ar sbb smpt smpi blik. Hehehe.. Xde la ak kebasahan. N klu korang nk tau, ak jnis yg xreti nk bwk pyung. Xske. Klu hjn, ak tgu smpi leh redah. Then redah ar. Huhu.. Mmg menyeronokkan. Huhu... Mcm gmbr kat ats nie. Seronok tau dpt main ujan.

Hjn kdg2 seronok, tp ad mse hjn ni xbest. Sbb ap xbest? Sbb ble time hjn, ak xleh nk sidai bju. Hahaha.. Tp, korang kne ingat. Hjn 2 rahmat sbnrnye. Btul x? Hahaha.. Ye ar, xmgkn tumbuhan akn hdup tanpa hujan. Btul x? Kering kontang la dunia nie klu hujan xde. Lg 1hal, hujan menyejukkan. Klu pns sgt korang bsing2. Kte hujan xnk trun. Tp ble hujan trun, korang bsing nk kan matahari. Ssh ke nk terima kitaran alam yg dh ditetapkan? Huhu... Ak ad kje nk kne setel. So, korang renungilah ayt di bawah yea.

"Kadang2 Allah sembunyikan matahari, dia datangkan petir dan kilat dalam hujan, dan kita tertanya2 dimana matahari bersembunyi. Rupa2nya dia nak berikan kita pelangi dalam kelewatan petang. Walaupun pelangi tidak menerangi, tapi cukup untuk membuatkan hati damai bila melihatnya."

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: