Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Saturday, September 12, 2009

Kad Raya Untuk Semua

Tinggal seminggu je lagi kan kter nk puasa? Sedar xsedar, rye pn dh dkt. Huhu.. Ok2. Kad raya nie, utk semua follower n pembce ak. Amik tau, jgn xamik. Sedey ak klu korang xamik. Huhu..

OK, back 2 entry motif. Actually, motif entry kali nie is......

Buat semua, sepuluh jari aku susun memohon seribu kemaafan dan keampunan andai ada entry2 aku atau kata2 aku menyakiti hati sesiapa. Insan lemah seperti aku tidak mampu lari dari membuat kesilapan. Buat teman2 rapat, andai ada kesilapan yang aku lakukan dalam persahabatan kita, maafkan diri ini. Buat semua pembaca blog aku, Be Urself Cuz Its All About U, Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin dari aku, [Miss Eriqa].

Ok, 2lah motif entry aku semua. Nk smpikan kad raya tuk korang n buat sedikit ucapan. Hehehe... Nnt pg rye, aku post ucapan lain pulak yea.

lots of love,
[Miss Eriqa]

4 comments:

cahayabintang said...

kad raye lawa....~

[Miss Eriqa] said...

tq..
klu cntk..
jgn lpe amik k..

princess hearty said...

ak dh amik.
tp lambt sket ak pos ye, thanks dear...

[Miss Eriqa] said...

jnji post yer..
huhu...