Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Tuesday, September 29, 2009

Melepaskan Rindu Yang Bersarang

Teka2 aku baru balik dari mana? Hehehe... Aku baru balik dari jumpa abg. Seronok sangat okay!!!

Macam biasa, abg memang suka buli aku. Nak tak nak, aku kena turun kat changlun, baru la abg datang amik. Nasib baik aku tak payah nak tunggu lama2. Tak sampai 10minit tunggu, abg sampai kat tempat biasa dia amik aku. Huhu.. Of cuz la abg bawak kete baru dia. Baru apa sangat pun, setakat cat baru and tambah skirt je kat kete dia. Tapi, nampak sangat menarik okay. Sebab aku kan suka make up kete. Hehe..

Okay, port utama lepak pagi2 adalah kedai makan. Hehehe... Lapar seyh. Dari malam tadi perut aku menyanyi2 mintak disuapkan makanan tau *okay bab menyanyi tu tpu, tapi bab lapa tu betul ye*.

Then, lepak2 je dalam kereta. Hilangkan rasa rindu di hati, manja2 kejap. Huhuhu... Tapi tadi abg ada hal kejap. So, aku kesunyian sekejap. Takda la lama sangat pun nak rasa sunyi. 2jam kot. Hahaha...

Then, abg balik hantar aku. Sebab dia ada hal lagi petang ni. Hehehe... Kesimpulannya, aku berasa sangat puas dan rindu telah pun hilang sebab dapat berjumpa dengan abg.

Yang paling aku suka, abg bagu duit raya. Hehehe.. Suka2. Huhu... Lynn sayang abg sangat2.

lots of love,
[Miss Eriqa]

2 comments:

Cutiesifa said...

bestnya dia jumpa kekasih hati :D

[Miss Eriqa] said...

hehe..
xde la bet mne pn sifa..
sebabnya..
jarang dpt jumpa dia..
hehehe...