Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Wednesday, October 07, 2009

061009: Add Drop Session At HEP

Semalam jugak merupakan hari daftar gugur subjek untuk budak2 sem3 dan sem4 uum. Aku merupakan salah seorangnya. Senang cakap la kan, aku penat gila semalam. Sebabnya, dari pagi aku ada seminar, lepas seminar aku ke library sebab ada discussion untuk assignment IT yang kena hantar besok. Dah la tak pernah guna software, buat pulak last minute, kelam kabut gila.

So, tentang add drop semalam, mula2 memang buat aku geram. Sangat2 geram okay. Sebabnya, kesukaran nak masuk portal uum. Bengang gila tahu tak. Aku dah susun jadual sikit punya cantik. Kalau tak dapat nak add, memang susahkan aku la.

Tengoklah keadaan di HEP UUM masa add drop session semalam

Tapi nasib baik dalam pukul 12tengah malam, portal dah boleh masuk. Huhu.. Lega, nasib aku agak baik sebab antara semua member2 aku, aku yang dapat add penuh. Aku lepak dekat hep dengan kina, lynn, rumate dia, dan farid. Buat add drop dekat hep memang laju. Kalau tidak aku ingat nak buat kat bilik je. Tapi bila masuk portal, tak boleh guna capaian server luar untuk buat add drop, aku join dorang kat hep. Kina amik aku kat dpp then gerak ke hep tuk jumpa lynn dan farid di sana.

Setel aku punya jadual, aku try tuk setelkan jadual kina. Lepas setel kina, aku buat tuk dya. Dya tak join sebab balik kl. Kecian kat kawan aku sorang tu. Huhu... Last sekali, aku gerak balik ke bilik hampir2 pukul 3. Memang ngantuk ya amat. Dan natijahnya, aku terlajak tidur. Hahaha.. Selalu sangat macam ni tau. Tak suka betul.

So inilah jadual aku untuk semester depan. Pack bukan?

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: