Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Monday, October 19, 2009

Demam Kembali

Online sebentar di bilik yong. Huhu... Actually malam ni blok aku ada buat jamuan blok. Sekali dengan jamuan raya la kot. Aku demam, dan disebabkan aku ni baik, aku tak pergi sebab aku tak nak menyebarkan virus demam aku pada orang lain. Hehehe...

Tadi turun makan kat cafe makngah. Lepas tu terus lari p bilik yong and kak wanie sebab malas nak lepak kat bilik. Online guna krisnet. Huhu.. Dah lama jugak la aku tak online guna krisnet. Sebab aku kan selalu online guna broadband. Hehehe...

Semalam aku ke changlun. Ajak kina makan kat anjung. Aku teringin sangat nak makan kat situ dari hari tu. So, ajak kina and dia setuju nak hantar. Bayar la duit minyak sikit. Huhu... Lepas tu gerak ke cmart sebab aku nak beli barang sikit. Aku pusing2 dulu kat dalam cmart tu. Saja, bosan kalau balik awal sangat. Then, waktu nak balik, hujan la pulak. Tunggu hujan reda sikit then redah hujan nak balik uum.

Ingatkan dah reda, tapi on the way balik, tiba2 hujan lagi. Alamak, nak tak nak, redah jugak sampai uum. Balik bilik, aku tak mandi. Setakat keringkan badan je. Dah la masa aku jumpa kina, dah nampak tanda2 aku nak selesema. Balik redah hujan, lagilah bertambah2 teruknya. Semalam dah makan ubat. Ponstan dan ubat selesema. Tahu kat mama aku makan terlebih dos, mesti dia marah.

Bangun pagi tadi, kepala dah berat. Terpontenglah kelas FAR2. Tapikan, bila aku tanya member aku, dia kata kelas pagi tadi batal sampai isnin minggu depan. So, nasib aku kira baiklah. Huhu...

Then, petang tadi badan aku dah mula panas. Huhu... Kesimpulannya, aku demam balik. Aduh, dah la masa mula puasa demam, hujung raya pun nak demam jugak? Dugaan2. Hehehe...

lots of love,
[Miss Eriqa]

2 comments:

ween said...

get well soon :)

I know ur friend, Mai.

My ex-classmate masa highschool. hehe

[Miss Eriqa] said...

tq ween..
nie pun dah getting better..
hope dia tak buat masalah masa final..
i kenal mai masa matriks dulu..
sama kuliah..