Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Saturday, October 10, 2009

Final Exam

Bulan 10 sudah hampir ke tengah bulan. Bermakna aku hanya tinggal tak sampai setengah bulan untuk bertungkus lumus memerah otak untuk menghadapi final yang bakal bermula pada awal bulan 11. Uwa!!! Aku tak start apa2 lagi.

Ish3x.. Teruk betul perangai aku kan? Hehehe.. Tapi bagi yang dah kenal aku lama, dorang cuma boleh cakap nanti dia study la tu kat sesiapa yang bertanya aku tak reti nak study ke, final dah dekat dah. Hehehe..

Aku ni jenis yang suka study last minute. Sangat last minute okay. Hahaha.. Lepas tu mula la kelibut nak ingat segala benda. Hahaha... Kalau tumpuan dalam kelas tak pernah melayang, takpa la jugak. Hehehe...

Takpa2. Aku perlu yakin dengan segalanya. Hahaha.. Jadual exam aku yang agak pack, memang memenatkan aku. Kalau deret tapi balik awal takpa. Ni deret tapi dah kat hujung. Baik tak payah. Lagi sekali, untuk semester ni aku mendapat jadual exam yang teruk.

Paper pertama akan berlangsung pada 2/11, then gap sampai lah 13/11. Gila lama. Lepas tu, dah takda gap. Mula dari 13/11, paper seterusnya pula pada 14/11, 15/11, 16.11 dan 18/11. Dah la paper demua killer paper untuk aku. Uwa!!! Harap2 takda apa2 yang akan berlaku pada aku sepanjang musim peperiksaan. Doakan aku yea.

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: