Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Friday, October 23, 2009

Final Hampir Tiba

Pagi yang indah.
*pagi ke? dah nak masuk tengah hari la eriqa. hehe...*

Aku online dalam bilik. Nak online kat mana lagi kan. Hehehe... Hari ni, aku nak habiskan study untuk paper yang pertama. Doakan aku yea. Harap2 aku dapat buat tanpa sebarang kemalasan yang datang. Huhu...

Roomate aku dah gerak ke melaka malam tadi. Mungkin besok baru balik. Keseorangan lagilah nampak gayanya. Tapi, aku tak kisah. Hehehe... Life need to be go on.

Ni jadual peperiksaan aku. Sangat menyedihkan. Sebab dah 2semester jadual exam aku jadi macam ni. Masa sem1, tak kisah la balik lambat, tapi paper ada jarak2. Tapi sem2 n sem3, paper aku straight macam ni. Kalau sem2, boleh balik awal, tapi sem ni, straight jugak namun hampa sebab di hujung tarikh peperiksaan. Balik lambat la. Doakan aku yea.


lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: