Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Thursday, October 15, 2009

Masalah Hormon

Hari ni, pagi2 lagi ramai yang dah jadi mangsa aku. Mangsa apa? Hari ni first day bulan mengambang *ooppss.. entry tuk perempuan saja okay*. Lepas tu, pagi2 bangun macam biasa nak online ym, chat dengan abg. Tiba2 broadband aku tak boleh nak guna. Aku dah nak meletup. Apahal la pulak broadband aku tak boleh guna. Then, bila call celcom, dorang kata line aku kena bar sebab dah masuk 2bil tak bayar. Terus aku rasa nak maki2 orang tu. Tapi bila fikirkan balik, bukan salah dia pun. Tapi salah pihak billing department celcom la.

Agak2 ar, dah la bil aku bulan lepas tak sampai. Kalau aku bayar sendiri, aku tahu la nak bayar waktu bila. Sebab aku bayar tak guna bil. Bayar terus je kat bluecube jitra atau kat changlun. Tapi mak aku bayar guna bil. Sebab dia bayar kat pejabat pos. Kalau dah bil tak sampai, macam mana mak aku nak bayar. Lepas tu senang2 je nak barred line broadband aku. Memang ar buat aku geram.

Then, online dengan abg guna hp je. Abg pulak boleh cakap yang dia malas nak online dengan aku sebab lambat. Memang aku tak nafi, kalau aku online guna hp memang lambat. Aku ingat nak mandi2, siap cepat2 then turun online kat dewan. Boleh pulak abg cakap dia dah malas nak online. Cukup dah 2sebab kenapa aku rasa nak marah.

Time aku nak pergi mandi, roomate aku nak print assignment. Aku memang tak kisah pun. Tapi tiba2 printer aku buat masalah lagi sekali. Aduh..... Cukup2 la buat aku geram. Ni nak tambah lagi kedalaman marah aku. Aku tak lepas sebab aku tahu kenapa aku rasa marah. Biasalah perempuan, hormon yang tak stabil memang mudah buat aku marah.

So dah jadi 3sebab kan? Biasanya kalau aku tak dapat nak online dengan abg, aku mesti call dia. Nak lepas rindu. Kononnyalah kan. Hehehe... Then, call banyak kali pun, stil tak angkat. Aduh... Tambah lagi satu. Siap aku hantar mesej lagi.
'Kalau tak nak cakap, tak payah la angkat call. Dari pagi sakit hati, tak payah la menambahkan sakit hati lagi.'
Ooppss.. Macam kurang ajar je. Hehehe... Tak boleh nak buat apa. Sebabnya aku memang tengah bengang.

Then, lepas mandi aku mesej say aku mintak maaf. Emosi tak stabil la. Nasib baik la abg paham. Abg tanya kenapa dengan aku. Dari pagi dah buat hal. Hehehe... Nasib abg. Maaf yea. Hehehe..

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: