Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Saturday, October 03, 2009

Menjiwai Erti Keperempuanan

Ini entry sticky mode yea. Sila ke bawah untuk entry2 terbaru yea.

Siapa boleh tolong aku?? Sebab aku betul2 perlukan jawapan untuk persoalan ini.

Macam mana nak menjiwai erti keperempuanan???

lots of love,
[Miss Eriqa]

4 comments:

[z@ck] said...

u kan perempuan..that things come naturally my dear..
=)

[Miss Eriqa] said...

memang la..
tapikan..
ada orang cakap..
im not gurl!!!
uwa..
dia ckp..
'cuba la jadi pompuan sket'
mcm mana tue???

princess hearty said...

kalau tak biasa utk menjadi org lain, tak pyh la. kng nmpak plastik. tp klau perubahan tu satu kebaikan, why not,.
and try tgk cara org lain, kalau mampu ubah, slow2 la.

[Miss Eriqa] said...

hahaha...
okay boss...