Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Monday, October 26, 2009

Nota Terakhir Sebelum Bertempur

Aku akan away buat beberapa hari. Semuanya dilakukan untuk mencari semangat untuk menghadapi peperiksaan. Tapi jangan risau, aku tetap akan baca kalau ada tuan empunya blog yang update blog2 mereka. Aku away untuk menulis di blog aku sahaja.

Buat rakan2 seperjuangan, aku doakan kalian berjaya dalam menempuhi satu peperangan yang bernama 'peperiksaan akhir semester ini'. Aku ingin memohon maaf andai ada aku membuat kesalahan pada kalian. Halalkan mana yang terlebih, mana yang terkurang. Good luck buat semua.

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: