Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Tuesday, October 06, 2009

Ringkas

Okay. Aku tahu aku tak dapat nak update macam dulu. Kalau dulu, hari2 ada je cerita baru. Bukan taknak. Sekarang ni bz sikit. Tengah kejar dateline untuk hantar project. Sorry sangat2. Bukan takda cerita, tapi lebih kepada takda masa. Semalam dan hari ni, memang ada cerita menari untuk aku kongsikan. Siap ada gambar lagi. Aku cuba untuk update cerita2 tu besok yea.

Malam ni aku ada add drop tuk subject2 minggu depan. Ha, ini lagi satu cerita. Tapi aku takkan update malam ni. Tunggu besok. Kalau malam nie lancar, besok akan ada kutukan dan keseronokan. Tapi kalau malam ni tak lancar, jawabnya hanya kutukan yang akan korang baca. Hehehe...

Aku tak tahu abg baca atau tak blog aku. Tapi aku rasa dia baca kot. Hehehe..

To abg,
Lynn mintak maaf kalau cemburu lynn semakin hari semakin teruk. Lynn betul2 mintak maaf. Lynn pun tak tahu kenapa jadi macam ni. Lynn sayang abg. Sayang yang teramat sayang.

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: