Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Saturday, October 17, 2009

Satu Kehidupan

Tadi pagi bila lepak sekejap di matriks arau, aku berasa sangat sedih. Sedih sebab terpaksa meninggalkan satu kehidupan yang amat menyeronokkan. Sedangkan masa mula masuk matrikulasi, aku merampus memang tak nak pergi. Sebab tempat tu sangat jauh dari bandar dan takda langsung entertainment. So, macam mana aku nak cari life aku?

Tapi, bila aku jejak kaki ke sana, bila dah lama2 lepak dengan kawan2, rapat dengan lecturers, aku rasakan walaupun terkongkong dalam satu kawasan pra-u yang jauh dari bandar, aku masih boleh mencari kehidupan yang aku inginkan. Dekat sini, mengajar aku erti persahabatan, ada yang kawan makan kawan, macam2lah lagi.

Betapa aku amat merindui life di sana. Alangkah bagusnya kalau aku dapat menikmati semula life yang pernah aku alami di sana.

lots of love,
[Miss Eriqa]

2 comments:

cahayabintang said...

alamak.....
waaaa(menangis guling2 nih)
rindu gak nak lepak kmp semula...
rindu2...padahal dulu tak sbr2 nak
hbs matriks...
sekali bila dah masuk U,rasa nak pth balik matrik jer...sayu nye...

[Miss Eriqa] said...

huhu..
tahu takpa..
sedih kan..
bila teringat balik life matriks..