Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Monday, October 19, 2009

Satu Kenangan Bersama A4T5


A4T5 merupakan kelas aku sewaktu di matrikulasi. Di sini, aku kenal ramai kawan. Ada yang berpura2 dengan aku, ada yang ikhlas. Tapi itu aku tolak ke tepi. Apa yang aku nak ceritakan dalam entry ni adalah mengenai kelas aku.

Dalam kuliah A4, ada 6tutoran. Masing2 T1, T2, sampailah ke T6. Dan kelas aku merupakan tutoran ke5, T5. Dalam kelas aku, ada 17students. Rasanya aku ada letak post kat sini pasal kelas aku before ni. Tapi just nak kenalkan budak2 dalam kelas aku.

Ketua tutoran aku, Mohd Faris @ Bro. Dia ni budak Sepang.
Then, Uzir Shah @ Ujay, dari Johor.
Next will be Mohamad Firdaus @ Showo. Dia ni dari Johor jugak macam Ujay.
Last guy will be Mohd Fadzley @ Jep. Jep dari N9 tapi kehadiran dia dalam kelas kitorang tak lama, hanya sebulan. Dia berhenti program metrikulasi sebab nak sambung foundation di UNITEN Bangi.

Yang lain semuanya perempuan.
Aku sendiri dari KL.
Sakinah Zahra' @ Kina sama macam aku, dari KL.
Roslin Rahim @ Lynn pun dari KL.
Nurul Aida @ Aida dari Sungai Petani, Kedah.
Farah Dina @ Dina dari Kuala Kangsar, Perak.
Wan Emi Marini @ Emy dari Terengganu.
Nor Ashikin @ Shikin dari Selangor.
Khalilah Khairi @ Ilah dari Mata Ayer, Perlis.
Goh Lay Khoon @ Amoi. Sorang je chinese dalam kelas aku, berasal dari Selangor.
Nor Ayu @ Ayu dari Terengganu.
Nor Hidayah @ Dayah dari KL.
Nabilah Hazwani @ Bilah dari Selangor.
Zatul Najihah @ Ji dari Terengganu.
Nor Zawiyah @ Awi dari Kedah.

Itu semua nama budak2 dari kelas aku. Kalau ada yang tersilap, sorry tau. Walaupun aku masih ingat semua yang satu kelas dengan aku, tapi susah aku nak ingat nama penuh korang semua. Sebenarnya, walaupun aku satu kelas dengan diorang semua, aku tak berapa rapat.

Kalau kena buat assignment dalam group, mesti aku rasa malas. Sebab aku tak tau nak group dengan siapa. Biasanya aku group dengan budak2 lelaki. Hehe.. Tapi sejak aku gaduh dengan Bro, aku selalu join Ayu dalam grouping. Huhu...

Masing2 ada karenah masing2. Ada yang kaki menyakat, manja, gedik. Macam2lah. Tapi itulah rempah kehidupan A4T5. Aku mula baik dengan budak2 sekelas masa pertengahan semester ke2. Huhu.. Masa tu, kalau takda kelas, confirm lepak kat Izhaton atau Hafa untuk brunch sekali.

Kalau ada kelas tutoran kat tutoran A, mesti kitorang akan singgah kat bakery untuk beli kudap2. Hehehe... Kadang2 tu, macam tahu2 je bila isteri En Mahyuddin datang nak hantar nugget and so on. Semua ni menjadi satu kenangan indah buat aku.

Biarpun ada antara kami yang lost contact, tapi aku still akan ingat korang semua sepanjang hayat. Satu kelas penuh dengan ragam, namun inilah kelas terbaik buat aku sepanjang di matrikulasi.

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: