Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Saturday, October 17, 2009

Sejenak DI RPA Arau Dan KMP Arau

Huhu.. Pagi ni aku ada cerita menarik nak story dengan korang semua. Malam tadi, tengah aku khusyuk buat assignment yang nak dihantar besok, room mate aku dengan secara tiba2 mengajak aku keluar untuk makan burger di changlung. Mula2 macam tak jadi sebab takda kereta, tapi tiba2 room mate aku dapat sewa kereta dengan member aku sendiri. Kitorang keluar dalam pukul 1. Sampai kat main gate, tiba2 UK *unit keselamatan* tahan. Rupa2nya kitorang tak boleh keluar. Padahal sebelum ni ok je kalau nak keluar. Nak masuk yang susah kalau dah lepas pukul 12. So, kesian la dekat room mate aku.

So, kitorang tukar rancangan. Pagi tadi lepas subuh, around pukul 7 kitorang keluar untuk breakfast di arau. Memang kerja gila. Sebab room mate aku sedih tak dapat keluar makan malam tadi. Sampai dekat arau, kitorang makan dekat dengan area kmp. Sangat2 seronok. Kalau budak2 kmp tau la kot. Dekat gerai rpa arau. Huhuhu...

Lepas makan, kitorang masuk kejap dalam matriks. Semata2 untuk kenang semula life zaman matriks. Huhu... Seronok sangat2. Rindu pulak zaman matriks dulu. Hehehe...

Bawah ni ada few gambar yang aku sempat snap masa kat kmp.

Aku kat Cafe Abg Din di KMP *dulu nama dia Kafe Jazila*

Aku ingin bebas berterbangan di udara *hampir dengan court bola tampat*

Aku sangat merindui zaman matrikulasi

lots of love,
[Miss Eriqa]

4 comments:

cahayabintang said...

rindu jugak....oh cafe jazila dah tukar nama ke??
cafe hafa camne pulak?? eh,betul ke hafa??

[Miss Eriqa] said...

dila..
huhu...
aah..
jazila dah tukar nama..
hafa dah takda..
ganti ngan izhaton..
tempat izhaton ganti cafe lain..

Emylia.bt.HujanRintik2 said...

lin. ini sgt gila!!!
rindoo kot masakan cik din!!!

[Miss Eriqa] said...

hehehe...
tau xpe..
lynne pun rindu masakan cik din..