Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Thursday, October 01, 2009

Tentang 'Dia'

Aku kenal dia sewaktu orientasi mula2 masuk uum. Dia merupakan senior pertama yang tegur aku waktu tu. Dia tegur n dia tanya nama aku. Suddenly, dia ingat nama aku. Dia jugak pernah denda aku masa minggu orientasi. Tak suka sangat. Tak suka ke?

Aku tertarik dengan dia sebab dia ada ciri2 tersendiri. Sesetengah orang kata, dia nie poyo sikit. Ada yang tak berapa berkenan dengan sikap dia. Tapi, dia tersangat okay bagi aku. Kenapa aku puji melambung? Suka untuk melihat wajah tenang dia. Dia sentiasa kelihatan tenang. Biarpun dia marah atau penat. Mana aku tahu? Biarlah rahsia.

Aku rapat dengan dia pun, takda lah rapat mana. Sekadar seorang junior dan senior. Untuk menjadi seorang abang dan adeq, masih lagi jauh. Dia mudah berbicara, mudah untuk memberikan pendapat. Sering kali aku tewas dalam perbalahan dengan dia. Sebab aku sering kali hilang kata2.

Banyak sebenarnya kalau aku nak tulis pasal dia. Tapi, biarlah jadi rahsia aku sendiri. Siapa dia? Kalau aku cakap nama dia, orang akan kenal. Especially mereka yang satu dpp dengan aku. Korang teramat kenal dengan dia. Jadi, biarlah dia jadi rahsia aku. Mungkin aku akan bongkarkan jugak siapa dia, tapi bukan untuk masa sekarang.

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: