Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Wednesday, October 07, 2009

Update Secara Lepas Geram

Okay. Hari ni aku nak update few stories yang aku dah janji. Pada korang2 yang tengah tuggu entry IDK, aku terpaksa memberitahu yang aku tengah ketandusan idea. Maaf sebab menunggu yea.

Aku sedar, dah beberapa hari, entry aku tak berapa nak update. Kalau update pun, setakat yang ringkas2 je. Bz sket la lately nie. Huhu.. Hope2 aku tak lupa cerita2 yang aku nak update. Hehehe...

Enjoy reading entry aku kat bawah nie yea. Few stories which happen few days ago. Not so long to call it old stories.
1. 051009: Lepak Di Tapak Ekspo
2. 061009: Seminar 'Financial Education'
3. 061009: Add Drop Session At HEP
4. Happy Birthday To Sakinah Zahra' Norman

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: