Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Thursday, November 19, 2009

Hanya Dia

Kenapa dia terlalu baik untuk aku? Apakah aku tidak pernah rasa bersyukur adanya dia menceriakan hidup aku? Kenapa aku selalu buat dia marah? Sedangkan dia tidak pernah memarahi aku? Segalanya dia pendamkan. Seolah2 aku tidak pernah melakukan kesalahan.

Mampukah aku teruskan segalanya tanpa dia di sisi? Mampukah aku teruskan perjalanan ini tanpa sokongan dari dirinya? Kenapa kali ini aku benar2 tewas di tangan seorang lelaki? Kenapa kali ini aku benar2 tidak mampu menipu diri aku dengan mencari insan lain? Mengapa dia terlalu istimewa dalam hidup aku?

Aku masih punya kawan sebagai teman jika dia meninggalkan aku. Tapi mampukah aku berasa ceria seperti sekarang? Betapa dia membuatkan aku tersenyum dengan kata2 manjanya. Betapa dia membuatkan aku tertawa dengan sikapnya yang menarik perhatian aku. Betapa dia membuatkan aku berduka saat aku merindui dirinya.

Ya, aku pernah bercinta. Aku pernah rasa bahagia. Namun, kebahagiaan yang aku rasakan dengan dirinya, tidak dapat aku ungkapkan dengan kata2. Rindu aku, kasih aku, sayang aku, cinta aku, jiwa aku, hati aku, semua adalah miliknya. Biarpun aku terpisah jarak dan waktu, dia tetap dalam hati aku. Tetap menjadi yang teristimewa dalam diri aku.

Siapa dia? Insan yang bertakhta di hati aku, insan yang sering membuat aku menangis, tersenyum dan tertawa. Hanya dia, [Abg Syg].

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: