Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Sunday, November 29, 2009

Si Bulat

Ni siapa? Ni adeq sepupu aku. Nama dia sama dengan nama aku, Nur Ain. Hehehe... Pakcik aku cakap, nak ambik berkat kot. Hehehe... Entah kenapa, aku sangat sayang kan si bulat nie. Kenapa aku panggil bulat? Sebabnya masa kecik2 dia ni agak tembam. Dan memang perangai aku tak suka nak panggil nama sendiri. Hehehe.. So sampai bila2 aku tetap akan panggil dia bulat.

Dia ni manja tau. Sangat manja. Dan sangat disayangi mak aku. Hehehe.... Si bulat ni tak reti nak menangis atau buat perangai. Mungkin sebab tu mak aku suka kot. Huhu...

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: