Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Monday, December 28, 2009

Doakan Kebahagiaan Kami

Kita adalah dua insan berbeza,
Perkenalan antara kita sebagai kawan,
Kau adalah abang,
Aku adalah adeq,
Tapi kini,
Kita adalah kekasih.

201209
Tarikh bersemi cinta dan sayang antara kita,
Biarkan masa terhenti buat kita,
Terima kasih ku ucapkan,
Memberikan aku kebahagian yang tidak terhingga.

Sayang tidak terungkap dengan kata-kata,
Tidak mampu juga kugambarkan perasaan ini,
Kegembiraan dan kebahagiaan yang kita rasa bersama,
Biarkan ianya tumbuh,
Mekar setiap waktu.

Sayang,
Terima kasih atas kesudian dirimu,
Menerima aku mawar yang layu,
Untuk kau bajai dengan kasih dan sayangmu,
Agar aku mekar berbunga,
Mencintai, menyayangi dirimu,
Setiap ketika...

Sayang,
Kenangan yang kita bina,
Biarpun seketika,
Tetap aku simpan rapi,
Dalam ingatan dalam memori,
Saat terakhir kita bersama,
Sebelum kita terpisah jauh,
Masih segar dalam ingatan.

Sayang, terima kasih kerana menerima diri ini yang penuh kekurangan. Kesudian engkau menerima aku dan kesudian engkau berubah untuk kebahagiaan kita tidak dapat aku ucapkan terima kasih. Apa yang berlaku, tidak terungkap dengan kata2. Tidak juga dapat aku gambarkan kegembiraan dan kasih sayang aku untuk dirimu.

Sayang, janji yang kita ungkapkan sebelum perpisahan terjadi, tidak akan sesekali aku lupakan. Nantikan kepulangan aku dengan satu perubahan yang aku pernah janjikan. Rindu, sayang, cinta aku pada engkau, tidak dapat aku ungkapkan dengan kata2.

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: