Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Thursday, January 21, 2010

Kehilangan

Sudah terlalu lama rasanya aku tidak menulis apa2 untuk blog aku ini. Sudah bersarang agaknya. Terlalu sibukkah aku sehingga blog ini aku tinggalkan tidak berpenghuni untuk sekian lamanya? Hurm...

Sibuk sekarang sudah menjadi teman aku yang paling rapat. Keadaan kelas yang tiada masa untuk berehat membuatkan aku terlalu penat untuk mengisi masa lapang aku dengan menulis di sini mahupun melepak di facebook. Permainan Cafe World aku pun aku suruh adeq aku yang tolong mainkan. Hurm...

Satu lagi masalah timbul. 4sem berada di UUM, 1semester di matriks telah menjadikan aku tuan punya lappy kesayangan itu untuk tempoh 2tahun setengah. Kenapa?? Sebab lagi sekali laptpy itu mengalami masalah dan terpaksa dihantar ke 'hospital' untuk dimasukkan ke ICU. Benci!!!! total 5sem, bermaksud sudah 5kali aku masalah aku yang sama berlaku. Tak suka!!! Boleh dikatakan setiap kali daftar untuk masuk semester baru, pasti lappy kena masuk ICU.

Owh yea. Aku ada beberapa cerita baru untuk dikongsikan bersama. Tapi, aku rasa biarlah aku cerita kan dalam post2 yang akan datang. Korang..... Aku rindu nak berblogging sperti dulu!!! Rindunya.....

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: