Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Saturday, January 23, 2010

Kekecewaan

Sepanjang aku berada di KL, aku rasakan sangat bahagia. Kebahagiaan yang tak pernah aku temui sebelum ini. Huhu... Tapi, ada ketika, perselisihan faham juga berlaku. Itulah yang berlaku antara aku dengan dia sewaktu berada di KL. Perselisihan faham yang membuatkan aku betul2 kecewa, betul2 sedih. Setiap hari hanya tangisan yang menemani tidur aku sejak mengetahui mengenai perkara itu. Tapi kini, aku seolah2 sudah dapat menerima perkara itu.

'B sedih da wat bby kecewa, tanpa di paksa air mata nie keluar, betapa sayg nye b kat bby Tuhan saja yg tau, b minta maaf atas kebodohan b yg lalu, b x sangka jd mcm nie, b menyesal sgt. B x tau yg b da lakukan kesalahan. Maaf kan b sayg, maaf kan b...'

Kerana kekecewaan yang aku rasakan terlalu dalam untuk aku terima, berkali2 kemaafan dia pohon dari aku. Tapi entahlah, terlalu berat untuk aku maafkan kesalahan lampau dia. Hanya masa yang dapat menyembuhkan kelukaan ini.

Aku cuba untuk melupakan, tapi aku tak dapat. Aku cuba memaafkan, tapi aku tak mampu. Kini, hanya masa yang aku inginkan. Hurm.... Aku kecewa, tapi aku masih sayangkan dia. Terlalu sayang kan dia.

notakaki: sayang kadang2 perlukan kekecewaan, tapi bila kekecewaan terlalu berat untuk ditanggung, kelukaan yang akan hadir membawa parut yang sentiasa berdarah...

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: