Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Saturday, January 23, 2010

Movies Review

Okay.. First of all, aku nak update tentang movie2 yang aku dah tengok untuk minggu lepas. Yea right, cerita dah basi. Hahaha... Aku punya suka la. Korang sendiri tahu kan, yang lappy aku seminggu bermasalah. Huhu...

First movie yang aku dapat tengok, Old Dogs lakonan John Travolta. Movie yang menarik untuk ditontong oleh para bapa, *i guess*. Huhu... Lakonan yang bersahaja, yang menarik. Lawak yang dilakukan agak menjadi. Huhu... Puas hati la menonton movie ni.
Next movie, aku tengok Did You Hear About the Morgans? lakonan Hugh Grant and Sarah Jessica Parker. Satu movie yang humor. Mudah diikuti. Tak terlalu berat. Tapi sangat sweet and romantic. Sangat suka tengok movie ni. Huhu...
Then, aku tengok movie The Spy Next Door lakonan Jackie Chan. Kalau cakap tentang JC, mesti orang akan terfikir movie dia banyak aksi. Tapi untuk movie kali ni, tak terlalu banyak aksi dipertontonkan. Lebih sesuai ditonton oleh kanak2 yang inginkan aksi2 yang menarik dan kelakar. Tapi seperti biasa, pasti ada aksi2 lucu yang boleh mencuit hati penonton setia JC. *aku ke??*
Last but ot least, aku tengok movie Adnan Sempit. Jangan banyak soal kenapa aku tengok movie Melayu, sedangkan sebelum ni aku cakap aku tak berapa gemar tengok movie Malaysia. Lawak yang diketengahkan oleh Ahmad Idham berjaya membuatkan penonton ketawa sepanjang menonton. Sehinggakan ada yang menggunakan beberapa petikan dari movie ini untuk dijadikan sebagai satu gurauan bersama rakan2.
Yang pastinya, movie2 yang aku sempat tonton untuk beberapa hari yang lepas, berjaya membuatkan aku tersenyum dan gembira. Kegembiraan sudah pasti dirasai bila aku bersama insan tersayang.

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: