Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Tuesday, February 09, 2010

Hanya Dia

Siti Nurhaliza & Kris Dayanti - Hanya Dia

Ku cintainya kerana cara dia
Sungguh berbeda dari yang telah ku jumpa
Renungan dia tulus merasuk jiwa
Hingga terasa terus ke hati

Ku cintainya kerana kesungguhannya
Bukannya kata-kata semata-mata
Perwatakannya mengatakan segalanya
Buatku percayakan janjinya

*
Ku akui aku menggilainya
Ku akui aku menyintainya
Kisahku kisah dia
Cerita yang sama
Setiap detik hanya dia

**
Ku akui aku mengaguminya
Ku akui aku menyayanginya
Sungguhnya ku akui ku perlukan dia
Segalanya kuserah kepada dia

Cintai dia bersama mimpi-mimpinya
Cintai dia juga segala caranya
Cintai dia bersama keanehannya
Cintai dia hanya dia

p/s:satu lagu yang benar2 menyentuh perasaan aku.. betapa indah lirik yang dikarang.. betapa merdu music yang dicipta.. betapa indah percintaan kerana ketulusan hati..

lots of love,
[Miss Eriqa]

4 comments:

princess hearty said...

lyn makin jiwang!

muka brutal dalm hati ada taman!
:P

[Miss Eriqa] said...

aik.. bukan aku dari dulu memang jiwang ke?? hahaha... nak kata ko tak tahu.. macam aku tak nak percaya la kan??? hahaha....... aku jiwang dengan dia je.. aku manja pun dengan dia je.. hahaha....

Cutiesifa said...

never heard this song..

but the lyrics is soo sweet!!

[Miss Eriqa] said...

eyqa pun tak pernah dengar lagu nie.. terpikat dengan lirik dia je.. bila dengar lagu dia.. it was so nice...