Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Monday, February 22, 2010

Kerja Sewaktu Cuti CNY

Seperti yang dimaklumkan, cuti CNY aku kena kerja. Sepatutnya seminggu, tapi aku mintak 5hari je. Sebab?? Aku nak rehat and spend masa dengan sayang aku. Aku kerja dari hari Jumaat sampai hari Selasa. Kalau nak diikutkan, aku masyuk jugak la. Tapi apa boleh buat. Aku short banyak. Memang cilaka siapa yang main duit aku tu. Yang pasti, duit yang kau ambik tu duit haram. Huhu...

Sepanjang kerja, aku diserang migrain, resdung, batuk sehinggakan suara aku pun boleh hilang. So, aku ganti break staf2 lain. Huhu... Nak buat macam mana, dah jadi senior. Huhu... Break aku macam biasa, break dengan sayang. Huhu... Tapi kerja kali ni memang memenatkan. Sebab kerja sekejap je kot. Huhu...

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: