Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Thursday, March 04, 2010

Ketidakpuasan Hati

Hurm... Rasa2 aku, tahun ni paling susah untuk aku update blog aku. Huhu... Tahap kemalasan memang sudah melanda diri semenjak dari awal semester lagi. Hahaha... Poyo je kan bila awal2 semester dulu cakap nak berubah. Actually, ada la nampak sikit. Hahaha...

Actually, tujuan aku post entry ni, sebab aku sangat2 lah stress. Dan bila aku stress, takda tempat untuk aku luahkan masalah aku biarpun aku punya my sayang. Bukan aku tak boleh nak melepaskan segalanya. Dia orang yang terdekat dengan aku selepas mereka yang bergelar sahabat sejati.

Aku tertarik dengan satu ungkapan, 'anak kera di hutan di susukan, anak sendiri mati kelaparan di rumah'. Yea, semua dah tahu maksud ungkapan ni kan? Tapi bagi aku, ungkapan ini tak lagi mempunyai satu maksud. Hehehe...

Aku mengalami tekanan? Yea memang aku dilanda tekanan. Tertekan dengan sikap orang di sekeliling yang tidak mahu memahami malah melepaskan tanggungjawab yang sepatutnya digalas oleh mereka.

Sangat2 rasa bersalah dengan dia yang telah banyak membantu aku. Tapi aku, apa yang telah aku berikan kepada dia sebagai balasan? Yang aku sedihnya, orang lain la lebih mengerti perasaan aku, mengerti kepayahan hidup aku. Lebih membuatkan aku terharu, kenapa mesti dia menggalas tanggungjawab terhadap aku? Aku betul2 penat dan terseksa dengan semua yang berlaku. Bukan mengungkit, bukan menyalahkan sesiapa, tapi sekadar meluahkan rasa ketidakpuasan hati.

Terima kasih sayang sebab sudi menyokong saya dari belakang, sentiasa berada di sisi saya tiap kali saya perlukan seseorang untuk berbicara.lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: