Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Monday, June 28, 2010

Manja Yang Sangat Manja


Comel tak??? Ha, inilah Manja *panggil Anje*, kucing peliharaan baru Mummy. Huhu... Kenapa aku letka gambar Manja kat sini? Sebab aku suka tengok dia tidur. Sangatlah comel. Hehehe... Manja ni datang masa Mummy tengah kemas2 barang nak pindah ke rumah di Wangsa Maju. Huhu... Tak tahu dari mana asalnya, tiba2 je datang rumah Mummy. Mummy memang suka bela kucing. So, dia bela Manja.


Tengok manja tengah tiur. Comel kan? Hehehe... Aku suka sangat gambar nie. Terserlah kecomelan si kucing hitam ni. Manja sangat lincah bermain. Kalau main dengan dia, memang tak senang duduk. Ada je permainan yang dia nak main. Huhu... Lupa pulak aku nak rakan video Manja tengah main dengan Abg Amy. Nanti kalau ada masa, aku rakam ek.


Ini satu lagi gambar yang aku sangatlah suka. Comelkan tengok Manja tidur macam ni. Heheh... Manja suka tidur terlentang dan kaki lurus macam ni. Hehehe... Rindu la pulak dengan Manja.

lots of love,
[Miss Eriqa]


No comments: