Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Saturday, August 21, 2010

Tidak Sependapat

Huhu.. Agak lewat nak post entry hari nie. Hehe... Hari ni mungkin berbuka seorang diri. Ada aku kisah?? Tak pun sebab aku tak pernah nak kisah. Hehehe...

Aku nak tanya la kan. Bertentangan dan tidak sefahaman berbeza atau tidak? Bagi aku sama je. Hahaha... Aku bukan apa, sebenarnya aku rindukan waktu berbuka time jadi kanak2 ribena dulu. Kenapa? Sebab berbuka akan mewah dengan makanan yang boleh membuatkan kami sekeluarga kenyang sehingga ke sahur esok paginya. Kat sini? Aku berbuka ala kadar. Disebabkan aku tak sahur dengan nasi, so kena la makan nasi time berbuka. Itu pun aku berbuka dengan kuih je dulu.

Sahur dalam gelap sebab takut nanti tak boleh tidur. Agak pelik kan sebab aku tak suka makan dalam gelap. Siapa yang sahur dalam gelap? N, bukan nama sebenar. Hahaha... Aku takkan lupa sampai bila2. Masa first day aku nak puasa, aku bangun sahur dalam pukul 5pagi. Then aku bukak lampu study table. Aku ulangi yea kawan2. Study table, bukan lampu bilik. Then kena tegur. Ayat memang la menarik, 'kenapa ko bukak lampu lynn?' Aik, aku nak makan pun salah ke? Even makan roti je pun. Takkan itu pun salah.

Actually, aku dah lama makan hati dengan dia. Tapi perangai aku jenis yang menyimpan, so aku diamkan saja la apa2 yang aku terasakan. *ada ke perkataa terasakan?* Mungkin aku pun ada buat silap, cuma aku terlalu penat bila aku kena ikut cakap dia. Tak mengapa lah.

Mungkin ada yang kenal siapa yang aku maksudkan. Tolong jangan salah tafsir yea kawan2 ku sekalian. Biarlah aku seorang yang tahu maksud itu.

lots of love, [Miss Eriqa]

2 comments:

[z@ck] said...

jgn simpan lama2 dalam hati weyh..kang jadi nanah..confess dia terus.

wah..aku cakap macam senang je kan.hehehe

take care!

[Miss Eriqa] said...

haha... bukan tak nak confess zack... tapi masalah nya tak boleh nak confess.. *macam ayat nak bercinta la pulak* taknak nanti jadi masalah.. itu yang amik jalan barkan je dulu..