Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Thursday, September 30, 2010

Duka Di Sebalik Wajah itu

Aku lihat dia tersenyum,
Namun mengapa,
Senyuman itu tiada serinya,
Seakan menghilang seri wajahnya,
Kerana senyuman itu tiada maknanya.

Tangisan itu cuba dia sembunyikan,
Tidak mahu aku bersedih,
Tapi aku bukan bodoh,
Bukan baru ku kenali dia,
Aku tahu dia bersedih,
Aku tahu dia berduka.

Kawan,
Jangan biarkan air mata itum,
Mengalir di pipi mulus itu,
Janganb iarkan senyuman itu,
Menipu aku dan teman-teman yang lain.

Sayang,
Kau masih punya aku,
Seorang kawan seorang kakak,
Untuk kau luahkan segalanya,
Untuk kau hamburkan air mata itu,
Akan aku sentiasa di sisi,
Untuk kau hubungi saban hari,
Untuk kau cerita masalah yang ada,
Akan aku bantu mana yang mampu.

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: