Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Friday, October 22, 2010

Misi Berjaya

Semalam sebelum tido bukan main aku rancang nak bangun awal hari ni sebab nak kemas bilik bagai. Sekali pukul 10 jugak aku bangun. Hahaha.... Nak buat macam mana kalau malam tadi tak boleh nak tido. Sudahnya aku dapat migrain hari ni. Mak aii.. Dah lama aku tak kena migrain rasanya. 

Apa kes cerita pasal kena migrain ni? Hahhaa... Sebenarnya aku nak cerita pasal kerajinan aku kemas bilik hari ni. Hehehe... Sangatlah seronok bila tengok katil, meja dan jugak almari aku kemas tersusun. Huhu.. Jangan ditanya apakah selama ini tidak kemaskah bilik aku. Hehehe..

Tengok gambar kat bawah. Ni gambar lepas aku dah siap mop bilik. Cantik tersusun kan?? Sila abaikan dinding yang tidak cantik di belakang itu yea. Hehehe...



Ni meja study aku. Aku akan lepak kat sini sepanjang hari kalau takda kelas atau ke mana2. Jadinya, tempat ni akan bersepah setiap kali aku tengah buat assignment. So, banyak assignment aku dah submit. So aku kemas bagi cantik la tempat ni. Buat aku lagi suka lepak kat sini. Hehehe...

Cantik kan bilik aku?? Hehe.... So, misi aku nak kemas bilik hari ni berjalan dengan lancarnya. Hehehe... Aku siap basuh baju sampai 2baldi lagi tu. Sangat seronok. Hahaha.... Jangan tanya kenapa aku basuh baju sampai 2baldi. 

Kesudahan misi ni -> bilik cantik, lantai licin, kepala migrain + bersin sepanjang hari disebabkan resdung. Kesimpulannya: saya tak suka kemas bilik. Hahaha.. 

Yea kawan2, memang aku tak suka kemas bilik. Sebab aku akan kena resdung dan migrain. Nak pastikan bilik sentiasa kemas memang tak lah kan. Kemas memang kemas, tapi tak sekemas kalau aku betul2 kemas bilik. Jangan terkejut tau. Aku boleh bersin sepanjang hari. Stop pun kejap2. Rasanya dalam 5minit, pas tu jadi balik bersin. Dari dulu lagi, memang aku akan ngelat kalau kena kemas bilik yang ada habuk. Huhu.. Nasib la siapa jadi laki aku. Hahaha...

p/s: takpe.. sebab dia memang suka kemas bilik..hehehe....

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: