Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Thursday, October 14, 2010

Tekanan Assignment Yang Memuncak Sebelum FInal

Tekanan menyiapkan report untuk assignment Advanced MA aku dah berakhir tengah hari tadi pukul 12. Huhu... Lepas ni ada tekanan lain pulak iaitu assignment FAR 4 dan Management Science pulak. And ditambah lagi satu tekanan yang aku baru tahu, iaitu Kenegaraan. Aku kalau cakap pasal subjek Kenegaraan je, mesti rasa nak berapi je. Sakit hati wo.. Tapi biarlah aku seorang je yang tahu kenapa. Hehehe...

Insya-Allah, segala tekanan aku akan berakhir pada minggu depan. Harap2 selepas minggu depan, tiada lagi tekanan assignment yang boleh menyakitkan jiwa. Huhu... Presentation ada lagi 2. Job interview sudah lepas tadi. Aku tak dapat perform yang terbaik sebab aku gugup. Tak suka!!! Minggu depan aku ada executive meeting pulak. Rasanya itulah yang paling sakit kot. Sebab kena buat role play tentang executive meeting dalam company bincang kan tentang masalah company. Hurm.. Harap dapat buat yang terbaik.

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: