Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Wednesday, November 03, 2010

Beban Berakhir

Akhirnya, beban assignment aku dah setel. Rasa senang sangat hati bila beban dah lepas. Huhu..

Actually, selama beberapa hari nie aku bertapa di bilik Mimie. Hehehe.... Kenapa? Aku tak boleh duduk sorang. Aku akan rasa kehilangan, malah rasa sedih. So, lepas lepak lunch dengan Mimie on Saturday, terus hangout kat sini. Hehehe...

Kalau ikutkan, now dah masuk hari ke 5 aku bertapa di sini. At least takda la aku rasa nak nangis. Hahaha... Biarlah orang nampak aku gembira, tapi hakikatnya aku takut aku akan terus tumbang. Hehehe...

Owh yea, mungkin ramai dah tahu kan, Kedah dilanda banjir yang teruk. Ikut kata Mimie, lagi teruk dari tahun 2005 di mana keadaan yang sama pernah berlaku. Akhirnya, selepas 3hari hujan turun secara lebat dan tanpa henti semalam hujan berhenti sewaktu subuh. Alhamdulillah, seronok sangat. Saat aku menulis ni, matahari telah mula memancarkan kepanasan habanya kepada kami rakyat Sintok. Hehehe...

Aku terfikir satu je, macam mana nak jawab exam nanti ek?????

Actually, ini bukanlah first time aku alami banjir dalam sejarah hidup aku. Aku ingat lagi masa aku kecik dulu, kawasan kat Miharja pun pernah banjir. Teruk jugak lah, sebab few kereta alami kerosakan. Hehehe... Now, again aku mengalaminya di UUM. Dengar cerita, UITM Arau akan mengalami masalah makana. Aku harap UUM tidak akan jadi begitu..

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: