Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Friday, December 31, 2010

Hari Terakhir 2010

Hari terakhir 2010. Apa yang menarik?? Sekarang semua sedang bercakap mengenai kehebatan pasukan bola sepak Malaysia merangkul juara di AFF Suzuki Cup 2010 yang berakhir 2 hari lepas. Yeah, permainan yang sangat menarik untuk ditonton. Aku yang jarang tengok bola sepak tempatan boleh tertarik untuk menonton perlawanan harimau malaya. 3 perlawanan terakhir memang memberikan nafas baru kepada industri sukan negara. Menunjukkan prestasi yang memberangsangkan dan peningkatan di luar jangkaan.

Okay2, cukup dengan cerita pasal harimau malaya. Hahaha... Baru aku perasan, lama gila aku tak update blog. Kali terakhir adalah 3minggu lepas, sebelum berakhirnya peperiksaan akhir aku untuk semester ini.

Aku malas nak mengarut. Sebenarnya aku ada je beberapa cerita menarik. Hurm.... Nanti ada masa aku update di sini. Apa2 pun, Selamat Tahun Baru diucapkan kepada semua rakan2 blogger. Moga tahun baru ini memberikan seribu kenangan indah dan mematangkan kita dalam menempuh kehidupan akan datang.

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: