Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Friday, December 10, 2010

Kembali Bosan

Selepas bermaustatin di bilik Mimi hampir sebulan (masa study week and minggu exam) aku kembali semula ke bilik aku. Kenapa aku tak duduk je kat bilik, tap menumpang di bilik orang lain. Hurm.. Mungkin orang akan ingat yang aku ada masalah, tapi sebenarnya ada sebab lain yang membuatkan aku jadi macam tu.

Actually, korang tahu kan, yang Mimi tue BFF aku. And secara kebetulan, aku boleh rapat dengan roomate dia, Sponge. Sepanjang aku lepak dekat Tradewinds, aku kenal dengan junior2 Mimi yang punya fiil mereka tersendiri. Tapi aku takda lah maksudkan yang aku kenal dengan semua. Mostly yang aku kenal, budak sebelah bilik Mimi. Itupun sebab diorang suka lepak and buat havoc kat dalam bilik.

Sepanjang aku di sana, tak nafi bila aku rasa bosan. Yea, memang bosan. Tapi perasaan bosan tu boleh dikira dengan jari. Normally nya aku akan rasa bosan bila diorang semua tidur, ada yang study, and waktu2 yang kita sendiri tahu yang itu masa untuk diri dia sendiri.

Dekat sana aku sangat2 gembira. Tak rasa langsung yang aku menumpang di bilik orang. Kebanyakan masa aku diisi dengan gelak dan tawa, yang mana aku tak dapat di bilik aku sendiri. Yea, aku tak rasa happy di bilik sendiri. Kenapa?? Entahlah, aku pun tak tahu. Hurm...

Jujur aku katakan, aku rindu saat2 di bilik diorang. Biarpun aku baru je balik dari sana. Hurm.. Rasanya, inilah yang akan aku rasa bila aku menyewa bersama mereka. Huhu... And you know what?? Dekat sana aku dipaksa untuk study. Hahaha... Itu yang paling seronok. Kalau tidak, jangan haraplah aku nak study kalau kat bilik. Hehhee..

Actually, before aku balik bilik, aku ada buat sedikit financial planning untuk tahun hadapan. Apa yang telah aku rancang?? Aku post next entry yea... Till then, see ya...

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: