Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Sunday, February 13, 2011

Entry Bodoh-bodoh

Lama sudah aku tak update blog. Huhu... Nak diikutkan, tahun lepas sangat sedikit aku menulis. Hahahaha... Entry tak sampai seratus pun. Huhu... Tak pasti kenapa mood untuk update blog sangat sukar untuk datang. Jika dulu, segala yang berlaku boleh dijadikan bahan untuk dimuatkan ke dalam blog. Tapi, sekarang sangat susah untuk mencari bahan2 tersebut. Hehehe...

Actually, aku ada beberapa cerita menarik untuk dikongsikan. Tapi, aku rasa bukan untuk malam ni kot. Hehehe... Sedikit mengantuk akibat apa aku tak pasti. So, cau dulu untuk entry kali ini. Jumpa besok.

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: