Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Monday, March 28, 2011

Untuk Awak Yang Tak Dikenali

Buat pemilik nombor telefon 0176535048, saya ada nasihat baik untuk awak.

Awak tak kenal siapa saya. Awak cuma mendengar cerita tentang saya dari orang lain, tak bermaksud awak boleh hakimi saya sebegitu rupa. Saya adalah saya. Tak bermaksud kawan saya sendiri boleh menyenangi perangai saya.

Saya tak kata saya baik.dan saya tak kata saya jahat. Tapi saya mintak satu je lah. Kalau persahabatan yang awak ingin hulurkan disaluti penipuan, simpan je lah persahabatan tu. Saya takkan terima. Saya tak tau mana awak tahu pasal saya dengan dia n jep, tapi saya harap awak tolong lah beritahu nama beul awal. TQ.

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: