Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Monday, April 18, 2011

First Time

Satu pengalaman yang berharga. Buat pertama kalinya, aku menderma darah. Yezzzaaa!!!! Lepas jugak kali ni. Sebelum nie tak lepas, so jadi macam malas nak derma dah. Tadi gagahkan jugak diri pergi untuk suka2. Hehehe... Akhirnya lepas jugak. Suka2..

lots of love,
[Miss Eriqa]

2 comments:

[z@ck] said...

ada org cakap lepas derma darah, tendency nafsu makan membuak tu tinggi.hehehe.

[Miss Eriqa] said...

erk.. jangan buat saya takut la zack.. hahaha... mungkin jugak betul kot.. nak generate darah baru la katakan.. hope tak terlalu naik badan.. takut.....