Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Friday, May 20, 2011

Kesakitan Tiada Penamat

Tinggal lagi 2paper.
Entahlah, sesungguhnya aku agak down kebelakangan ni.
Perlukan kawan2 aku yang suatu ketika dulu mengisi hidup aku dengan tawa dan riang bersama.
Namun, mampukah aku capai kenangan itu semula?

p/s:perlukan seseorang untuk bercerita..cerita tentang apa saja yang boleh membuatkan aku lupa seketika tentang kesakitan ini..perlukan seseorang yang boleh dipinjamkan bahunya..memberikan aku ruang untuk menangisi kesakitan ini..masih adakah insan seperti  itu..

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: