Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Tuesday, May 10, 2011

Penghilangan Diri

Dah lama tak menulis. Sekarang tengah musim exam. Final untuk semester keenam, pengakhiran tahun ketiga. Hurm... Dah lama rupanya aku merantau mencari ilmu. Tak sangka aku mampu untuk bertahan di sini selama ini. Semester ini banyak kisah berlaku. Dan aku, sangat2 sedih bila aku terlibat dalam satu kes yang susah untuk terima. Hurm..

Lupakanlah pasal kisah tu. Semester ini, ramai rakan2 aku akan tamatkan pengajian. Ramai yang akan menjadi semester terakhir di sini. Uwa!! Saya sedih bila tiada lagi mereka yang boleh dibawa bergosip bersama2. Huhuhu...

Semester ini menjadi semester yang agak sukar bagi aku. Tidak mampu rasanya untuk aku menahan dan menjadi tabah untuk menempuhi semester ini.

Owh yea.... Rasanya, aku akan kurang mengupdate blog selepas ini. Buat masa sekarang, aku akan meneruskan usaha aku untuk menjawab baki 5 paper lagi untuk final exam semester ini.

Untuk 3bulan yang akan datang, ramai yang tahu aku akan bercuti untuks satu tempoh masa yang agak lama. Dan apa yang akan aku buat? Saya mahu bekerja. Di mana?? Tunggu bila tiba masanya nanti.

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: