Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Thursday, December 15, 2011

Tidak Ingin Menyakiti, Tidak Mahu Disakiti

Yang pertama baru bertunang awal bulan 12..
Yang kedua dah berkahwin dan dah lost contact..
Yang ketiga pun dah berkahwin tengah bulan 11..
Yang keempat, aku tak nak amik tahu langsung. Kalau boleh sampai terbuka pintu hati aku untuk memaafka kesilapan yang berlaku.
Yang kelima pun dah berkahwin.
Yang keenam, dia..

Iya, dia yang keenam dalam kehidupan percintaan aku. Dia yang mampu memadamkan kenangan silam aku tentang kesakitan itu. Dia mengajar aku erti kesetiaan sedangkan aku dulu banyak menyakiti hati orang. Sedih, iya memang aku sedih. Dulu aku budak2. Tak kenal erti kesetiaan. Tapi kini aku kenal erti kesakitan dipermainkan.

Bulan menginjak ke angka 12. Dan hubungan aku menginjak ke angka 2. 2 tahun bersama, bagai baru semalam aku berkenalan. Dia mungkin bukan yang terbaik, tapi biarlah dia yang terakhir aku sayangi. Sungguh aku sayang akan dirinya. Tidak aku mampu kehilangan dirinya. Moga tahun baru membawa sinar baru.

Love u always... And u know who u are..

lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: